Thursday 22 December 2011

Menangkis fitnah terhadap Anwar

Semoga kita tidak keliru diantara Annapolis Summit dan Annapolis Summit Letter. Ia adalah perkara yang berbeza tetapi cuba dikelirukan.

Annapolis Summit ialah perbincangan yang dihadiri oleh 44 ketua negara dalam usaha kononnya ingin menyelesaikan masalah Palestin-Israel.

Annapolis Summit Letter pula ialah surat yang mengandungi nasihat yang ditujukan kepada George Bush dan Condoleezza Rice yang dilihat sebagai GAGAL menyelesaikan isu Israel.

Tindakan yg cuba mengaitkan bahawa Anwar Ibrahim terlibat dalam perbincangan di Annapolis Summit yang membawa ketidakadilan adalah tidak tepat.

Apa pun yang jelas UMNO telah ambil APCO jadi penasihat negara. Apakah anad tidak tahu hadis Nabi yang melarang kita meminta bantuan pihak kuffar disaat kita sedang berperang.

Disana umat kita sedang berperang dengan Yahudi.
Disini kerajaan kita membayar duit pada Yahudi..


petikan:

"On the eve of the Annapolis Summit, former U.S. Army Chief of Staff General ERIC SHINSEKI has asked that his name be added to a letter to the President and Secretary of State about the fundamental requirements for a successful Israel-Palestine outcome."

Artikel asal disini..

ARKIB