Tuesday 26 July 2011

Ayat-ayat orang yang terdesak sokongan..keluar umno sokong perkosa...hahaaaa

Apa la mamat ni melabong pasal perjuangan pertubuhan perkosa sama seperti perjuangan umno di zaman Dato Onn. Oleh sebab itu semua orang melayu umno WAJIB keluar dari umno sekarang kerana perjuangan umno sudah tidak relevan lagi pada zaman sains dan teknologi ...hahahaaaa..

Cuba baca artikel yang terbodoh seperti selalu yang pernah ditulis oleh blogger lembu umno disini...jangan sampai gelak guling-guling sudah lerr....hahahaaaa

Lembu-lembu illuminati sepatutnyerr memberi sokongan penuh tanpa berbelah bagi kepada pemimpin pertubuhan perkosa seperti Berahim Al-Kataki dan Zul Penipu Kulim ketika melalak di Kg Baru menjelang perhimpunan BERSIH 2.0 tempohari.  Tengok video dua ekor anjing di bawah..

Atau pun puak-puak blogger lembu umno ni sepatut nyer melepak bersama-sama warga emas pertubuhan perkosa di taman tasik titiwangsa semasa perhimpunan BERSIH 2.0 sedang berlangsung di tengah kota Kuala Lumpur..WOIIIII,..WARGA EMAS PERTUBUHAN PERKOSA MELEPAK DI TAMAN TASIK TITIWANGSA JERR....HAHAHAAAA....WOIII..BALIK JAGA CUCU LAGI BAIK LAAA..

Woiii, blogger-blogger lembu umno semua..hangpa ni kena kempen kuat sikit supaya orang-orang melayu umno dapat faham apa yang diperjuangkan oleh dua ekor anjing gurkha umno ni..tak pasti pulak apa yang dimaksudkan perjuangan perkosa yang sama seperti umno dulu selain semangat nak jadi calon PRU13 pada dua ekor anjing gurkha nii.....iyyerr laa kott agak nyerr....hanya si bangang mengenali sibangang...huahuahuahuaaaa...

Anak-anak muda dan orang-orang melayu sekarang benci umno bukan sebab najib itu rosmah atau rosmah itu najib... tapi pasal dunia tanpa sempadan la brooo....maklumat di hujung jari anda....memang jenis melayu mudah lupa betoll la lembu-lembu nii.. Makin di google sejarah umno makin bertambah-tambah benci nyerrr anak muda pada umno.....merdeka dengan perlembagaan di tulis dek yahudi sesat..merdeka apa jadah nyerr nii...bangang tak boleh diajorrr..

ARKIB