Tuesday 26 July 2011

Ini bukan warkah balas surat terbuka Dr. Asri bekas mufti Perlis.

Penulis blog ni membuat surat balasan kepada surat terbuka bekas mufti Perlis kepada Polis Raja di Malaysia. Baca artikel nyerr disini..

Tengok dari gaya kelulusan dan jawatan yang pernah disandang dan juga masih disandang memang layak la dia menulis ..sebab berilmu.

Sey bukan nak debat dengan apa yang ditulis nyerr tapi nak buat conclusion dengan warkah balas nyerr kepada Dr. Asri. Si penulis asyik dok melayan perasaan benci nyerr kepada pakatan rakyat sampai terlupa mengulas satu lagi isu pokok didalam surat Dr. Asri.


Isu pokok didalam surat terbuka Dr. Asri gagal dirungkai oleh penulis yang sibuk mem"back-up" agensi-agensi kerajaan dengan menuduh ulama yang menyampaikan pandangan atau hukum-hakam melalui tulisan adalah terlalu merbahaya kepada masyarakat Islam khusus nyerr di negara ini..

Bro, nak tanya sikit..ulama boleh bercakap saja yerr..pastu rakam dlm CD untuk jual di pasar malam atau di ceramah-ceramah PAS..di ceramah umno jangan jual,,tak lakuuu nyerr...hahahaaaa..

Apa isu pokok dalam surat terbuka Dr. Asri tu?...lembu-lembu umno ni mesti taktau punyerr,,, sebab..otak sekularr pujaan illuminati!

Andai nyerr diorang tahu pasal isu pokok surat tu....dah lama diorang ni duduk dalam PAS tapi sebab duit dan jawatan..yang halal jadi haram (BAJU KUNING)..yang haram jadi halal (TOTO)!!!!
Bodoh nyerrr umno..sedar la woiiiii...

ARKIB