Tuesday 2 August 2011

2 Ramadhan 1432H

Da masuk 2 Ramadhan tapi perangai blogger lembu illuminati masih tak berubah. Cuba-cuba nak fitnah Tuan Guru Nik Aziz tapi dengan mudah saja Tuan Guru Nik Aziz patahkan niat jahat lembu-lembu ni. Bersusah payah diorang nak mencipta fitnah sebegitu. Mungkin banyak arak yang telah diminum untuk "think out from the box".

Sorry la bro, setakat fitnah korang pada Tuan Guru Nik Aziz tak pernah nyerr sangkut walau di tolong dek pegawai-pegawai kerajaan yang berdaulatkan lembu. Sekarang ni diorang sedang bergaduh sesama sendiri.

Si Faisal marahkan gomo...yang si gomo dan jas salleh tak puashati dengan SPR....MiM dan GAP tak puas hati dgn KDN isham a/l hussein..parpukari marahkan keldai..keldai???....hahahaaa...

WOIII..LEMBU ILLUMINATI, KORANG NI SEBENAR NYERR BANGANG YANG TERSANGATTTT LA BANGANG NYERR!!!

Akhir nya diorang yang kelam kabut menyalahkan satu sama lain sehinggakan ada beberapa blog yang kupas pasal orang sakit..tak relevan langsong sebagai propa untuk PRU13!

Begitu lerr kalau hati dah ditutup dek sifat assabiyah, terlalu cintakan material dan jawatan...mula la menilai donia dengan 1MATA....kesiann..

ARKIB