Friday 11 July 2014

GANJA BUKAN DADAH

Gua terjumpa satu group dalam facebook yang memperjuangkan ganja adalah ubat-ubatan, bukan dadah. Tujuan gua join close group ni adalah memperjuangkan KEADILAN. Ganja tidak perlu dianggap sebagai dadah.

Pihak-pihak yang menjalankan kajian harus tampil mendedahkan KEBENARAN bahawa ganja adalah 'barang ganti' kepada petroleum selain sebagai ubat kepada berbagai penyakit (mengikut kadar yang dibenarkan).

Bukan niat gua nak menggalakkan manusia menghisap ganja tetapi sekadar memperjuangkan keadilan bahawa ganja tidak sepatutnya dikategorikan sebagai dadah.

Segalanya bermula disini...






Namun apabila posting-posting berhubung perjuangan rakyat Palestin dikritik kononnya kelompok ini harus berbincang tentang ganja..segala-galanya mesti ganja..!!...elekk laa brooo..takkan kezaliman pun tidak boleh dibincangkan supaya datang kesedaran untuk mencari kebenaran...kata stoner akalnya panjanggg..???kannn..??



.....tapi gua dah tak sedap hati....

Siapa sebenarnya dibelakang CLOSE GROUP TARGAS yang berdaftar dengan ROS..???..I can smell something bad around the corner, it's smell like a fucking jewish blood!!


Pada gua ini perjuangan yang menyesatkan...Ini bukan jalan orang mukmin..satu jalan yang lurus...Hidup la korang dengan dunia ganja korang semata-mata...bukan makanan gua niii....baik gua belahh...phuuuiiii..

Laporan yang disiarkan didalam akhbar Harian Metro bertarikh 30 Jun 2014 berhubung pertubuhan ini.


ARKIB