Friday 18 July 2014

MH17 DITEMBAK JATUH?? MACAM-MACAM TEORI

Dilaporkan sebuah pesawat milik MAS memakai nombor penerbangan MH17 dari Amsterdam ke Kuala Lumpur terhempas di sempadan Ukraine.





Apa ada dlm fikiran..??..


Apa yg berlaku pd MH17 sama seperti apa yg berlaku pd MH370... Pesawat d lencongkan...cuma kali ini ada cebisan manusia dan bangkai pesawat....


Untuk lebih realistik, yg menembak dan jenis peluru d gunakan telah di kenal pasti iaitu militan pro russia menggunakan misil S17 dgn jangkauan 46000ft...


Kalau di fikirkan, militan tak mampu memiliki sistem BUK yg beharga lebih 300 juta per set..nonsense..!! Sebenarnya, militan DPR menembak guna manpad misil dgn jarak 10000 sahaja..itu saja kemampuan militan ni...






Maknanya pesawat 'shadow' MH17 telah terbang rendah utk sengaja di tembak...


Ini adalah permainan  perisikan diplomatik yg menjalankankan buah2 catur tuannya...


Ramai manusia taktau kewujudan mereka kerana mereka tidak pernah taktau wujud ayat2 Allah di dlm al Quran berkenaan gerakan rahsia... Dunia hanya permainan dan senda gurau...bg yg berfikir..!!







Pesawat MH17 bertolak keluar dari hangar pada pukul 11.14 a.m. BST, 14 minit terlewat dari jadual dan berlepas pada pukul 11.30 a.m. Pesawat MH17 dijangka sampai ke Kuala Lumpur pada pukul 10.50 malam.






Militan Republik Rakyat Donetsk (DPR) mengaku bertanggung jawab menembak sebuah pesawat Antonov-26 (AN-26) yang disangka milik tentera Rusia. Salah seorang pemimpin puak militan, Igor Strelkov, telah mengeluarkan komen di laman sosial bahawa mereka telah berjaya menembak pesawat Rusia menggunakan peluru berpandu dari kedudukan timur Ukraine.


Pengakuan dari militan yang telah menembak pesawat kemudiannya dilaporkan oleh Russia bahawa ia telah di edit untuk tujuan propaganda melibatkan Rusia.






Komen ini telah dihantar pada 5.16 p.m BST namun tidak lama kemudian posting tersebut telah dipadamkan dengan tujuan melibatkan Rusia dalam tragedi ini...tujuan USA hanya untuk mendapatkan kawasan larangan terbang di timur Ukraine.

Sumber: http://www.chinatopix.com






Beberapa perkara yang menarik perhatian gua ialah bangkai pesawat tersebut tidak seperti pesawat MAS lazimnya. Kecacatan pada logo WAU dan juga kedudukan pintu keselamatan tidak sama seperti pesawat MAS yang didakwa.







Pesawat malang ini lebih mirip kepada pesawat Boeing milik CIA yang berpengkalan di Eropah Timur. Dilaporkan kononnya pihak militan telah mengambil kotak hitam dari pesawa malang tersebut.&nbsp





Senarai nama penumpang MH17.








Pesawat ini telah melencong dari laluan sebenar..?? 

Updated: Semua penumpang telah mati sebelum kapal terbang bertolak....sah, teori gua nihhh..
Sumber: http://www.themalaymailonline.com
http://malaysianreview.com
http://www.malaysia-chronicle.com










Updated 22Jul 2014.






Bloodless corpses ticket says 14 July not 17 July as one would expect....damnn..!!



Sumber: http://www.sott.net



Updated: 25 Julai 2014: Teori penglibatan mossad.

Updated 25 Julai 2014 : Teori media massa antarabangsa oleh Paul Craig Robert.



ARKIB